Na rewersie mapyPrawo do aborcji zagrożone
Na początku maja w Stanach Zjednoczonych ujawniono mrożącą wiadomość: Sąd Najwyższy wziął pod uwagę antyaborcyjny projekt jednego z sędziów. Miałby on unieważnić prawo z 1973 r. dopuszczające aborcję. Informacja wywołała falę protestów podobnych do tych, które wcześniej widzieliśmy w Polsce, Hiszpanii, czy Ameryce Południowej. Komu tak bardzo zależy na kontrolowaniu kobiecych ciał?