Czy jest nadzieja dla Libanu?
Jakim bilansem wojskowym pochwali się Putin 9 maja z okazji święta zwycięstwa Armii Czerwonej nad nazizmem? Jego wojska wycofują się dziś do Donbasu, a Kijów, Odessa i Mariupol powoli otrząsają się po tragedii, która rozegrała się na ich ulicach. Przyglądamy się z bliska Ukrainie przed i po wojnie.