Mali: koniec pewnej epoki?
Chiny Xi Jinpinga walczą z omikronem i toczą wojnę na narracje. Świat ma zapomnieć, skąd wziął się wirus i zamiast tego podziwiać skuteczność reżimu komunistycznego, jego szczepionkę Sinovac i strategię „zero Covid”. Ale wiosną 2022 r. nic nie idzie zgodnie z planem. Koronawirus się rozprzestrzenia, a brutalnie dyscyplinowana ludność się buntuje.