Ukraina: Wiosna w Kijowie
Pod koniec kwietnia, gdy Donbas płonął, Gazprom ogłosił zakończenie dostaw gazu do Polski i Bułgarii. Oba kraje poinformowały, że odmawiają płacenia w rublach. Czy będzie to duży cios dla Rosji? Analizujemy mapy, aby dobrze zrozumieć tę sytuację.