Czy jest nadzieja dla Libanu?
W wyborach w Słowenii zwyciężył nowicjusz w polityce, Robert Golob. Porażka jego oponenta, Janeza Jansy, jest również porażką jego głównego sprzymierzeńca, Viktora Orbana. Czy słoweńska polityka jest gotowa na nowy rozdział?