Czy jest nadzieja dla Libanu?
Żądania Rosji w negocjacjach z Ukrainą są trudne do przełknięcia: Kreml chce, aby kraj stał się państwem neutralnym i zrezygnował z członkostwa w NATO. Na takie warunki w przeszłości zgodziła się Finlandia, ale ostatnio się to zmieniło. Analizujemy szczegóły tej decyzji.