Czy jest nadzieja dla Libanu?
W kwietniu premier Węgier Viktor Orban odniósł czwarte z rzędu zwycięstwo w wyborach. Podczas kampanii wygłaszał powitalne przemówienie do ukraińskich uchodźców. Jednak wszyscy pamiętają jego restrykcyjną politykę migracyjną. Orban od dwunastu lat siłuje się z Unią na rękę, narzucając jej „model”, który jest sprzeczny z podstawowymi europejskimi wartościami.