Mali: koniec pewnej epoki?
Po lockdownach, które zmusiły Arabię Saudyjską do ograniczenia liczby pielgrzymów w Mekce, restrykcje odchodzą w niepamięć. W tym roku milion wiernych będzie mogło odbyć hadżdż, czyli pielgrzymkę do Mekki. Przy okazji przyglądamy się samej Arabii Saudyjskiej, dla której odcięcie się Europy od rosyjskich surowców może być ciekawym momentem.