Mali: koniec pewnej epoki?
Po wycofaniu się z Kijowa i północnej Ukrainy, siły rosyjskie rozpoczęły ofensywę na wschodzie. Choć wiele rzeczy nie idzie po myśli Putina, w kraju pielęgnuje on swój wizerunek genialnego stratega i obrońcy wielkiej Rosji, którą chce zniszczyć Zachód. Jak wiele ludzi mu wierzy?