Na Rewersie MapyBiałoruś: zaplecze Rosji
Władimir Putin i Aleksandr Łukaszenka to toksyczny duet. Choć większość Białorusinów i Białorusinek deklaruje sprzeciw wobec wojny w Ukrainie, dyktator aktywnie się w nią angażuje. Białoruś służy Rosji za zaplecze do transportu sprzętu i żołnierzy do Ukrainy.