Na Rewersie MapyONZ: Kto się boi Rosji?
W świetle prawdopodobnych zbrodni wojennych Rosji w Ukrainie Zgromadzenie Ogólne ONZ zagłosowało za zawieszeniem Rosji w Radzie Praw Człowieka. Od głosu wstrzymało się zaskakująco dużo członków, o wielu więcej niż w poprzednich głosowaniach dotyczących Ukrainy. Co to oznacza?