Na rewersie mapyCzy Rosja to potęga militarna?
Dlaczego wojska rosyjskie zostały zmuszone do wycofania sił na południe i wschód Ukrainy? Specjaliści uważają, że Moskwa musiała nie doszacować zaangażowania Ukraińców i pomocy z zagranicy. A co z samą armią Rosji? W jakim jest stanie? Czy była przeceniana? Sprawdzamy.