Czy jest nadzieja dla Libanu?
Donbas to region, w którego skład wchodzą dwa obwody: doniecki i ługański. To tam koncentrują się wojska Putina. Donbas już od ośmiu lat stanowi kluczowy cel Moskwy. Analizujemy mapy, by zrozumieć dlaczego.