Na Rewersie MapyUkraina: bilans 40 dni masakry
Zdjęcia z przemieść Kijowa, m.in. z Buczy, to istny horror: na ziemi leżą ciała cywilów, wszędzie wykopane są masowe groby. Władze ukraińskie mówią o celowej zbrodni i nawołują do powołania międzynarodowego trybunału, który osądziłby agresorów.