Na rewersie mapyUkraina, strategia Zatoki Perskiej
Pomimo wojny, wielu rosyjskich obywateli nadal pozostaje w Dubaju, gdzie nie obowiązują sankcje wobec oligarchów… Emiraty, tak jak Arabia Saudyjska wobec wojny w Ukrainie nie stanęły jednoznacznie po stronie Zachodu i nie pomagają w próbach zduszenia reżimu Putina. Uniezależniają się w dziedzinie wydobycia ropy i dyplomacji. Spójrzmy, jak i dlaczego.