Mali: koniec pewnej epoki?
"Wiemy, że kable podmorskie mogą stać się celem krajów chcących je uszkodzić". To słowa francuskiej minister sił zbrojnych, Florence Parly, które padły zaledwie kilka dni przed rozpoczęciem wojny w Ukrainie. Krążyły wtedy informacje, że rosyjska jednostka Jantar została kilka razy wykryta u wybrzeży Irlandii, w niedalekiej odległości od transatlantyckich podmorskich kabli telekomunikacyjnych. Czy Rosja byłaby w stanie pozbawić Zachód internetu? Analiza.