Czy jest nadzieja dla Libanu?
W środę 23 marca, gdy prezydent Ukrainy Zełenski przemawiał we francuskim parlamencie, prezydent USA Joe Biden przyjechał do Brukseli na maraton dyplomatyczny: spotkanie G7, szczyt NATO, Rada Europejska i wreszcie wizyta w Warszawie. W jakim stopniu USA powróciło do roli "żandarma europy"? Co pozostało z hasła „America First” Donalda Trumpa?