Czy jest nadzieja dla Libanu?
18 marca Joe Biden i Xi Jinping przeprowadzili długo oczekiwaną rozmowę na temat wojny w Ukrainie. Pekin zadeklarował, że „sprzeciwia się wojnie”, wzywając do „dialogu z Rosją”. Waszyngton z kolei próbował odwieść Chiny od pomocy gospodarczej Rosji. Gdy spojrzymy na mapy, zrozumiemy, że w równaniu jest o wiele więcej państw, niż mogłoby się wydawać.