Hope for Peace
Zjednoczeni w nadziei na pokój w Ukrainie skrzypek Daniel Hope i ukraiński pianista Alexey Botvinov wykonają koncert na rzecz pokoju z drezdeńskiego kościoła Frauenkirche. W repertuarze znajdą się m.in. utwory ukraińskiego kompozytora Wałentyna Sylwestrowa oraz Rosjan Alfreda Sznitke i Siergiej Rachmaninow.