Gwinea: marzenie o Europie
Spośród afrykańskich migrantów, którzy w ostatnich latach przybyli do Francji ponad połowa pochodzi z Mamou w Gwinei. Każdego roku ponad 10 tysięcy młodych osób opuszcza to małe miasteczko z nadzieją dostania się do Europy. Jednak zaledwie połowa z nich dociera do celu. Pozostali, chcąc nie chcąc, wracają do domu. Niektórzy nie wracają nigdy.