Demokracje: coraz bardziej kruche?
Inwazja Rosji na Ukrainę to bardzo ważne i historyczne wydarzenie geopolityczne. To punkt zwrotny, który spróbujemy dziś - w niecodziennym formacie - wpisać w jego ramy geograficzne i historyczne, spoglądając również w przyszłość. Zaprosiliśmy do programu badaczkę Annę Colin Lebedev, specjalistkę w dziedzinie postradzieckich społeczeństw i dyrektora Instytutu Spraw Międzynarodowych, Thomasa Gomarta. Ale jak zwykle najpierw przyjrzymy się mapom.