Zaproszenie do podróżyPalm Springs, oaza hedonizmu
W południowej Kalifornii, pośrodku pustyni Sonora leży Palm Springs: oaza dobrobytu, która zaprasza na relaks, odpoczynek i świętowanie. W latach 40. miasto było nadal w dużej mierze nietkniętym terytorium, na którym gwiazdy architektury mogły eksperymentować i odkrywać siebie na nowo. Palm Springs szybko stało się skansenem nowoczesności i ucieleśnieniem kalifornijskiego marzenia o letniej imprezie, która nigdy się nie kończy.