Trzydziestoletni Jean Rondeau to gwiazda klawesynu, artysta-filozof i odważny eksperymentator – od kilku lat przewodzi małej rewolucji w świecie muzyki. Dzięki niemu do łask wrócił klawesyn – zapomniany instrument, który dziś generuje miliony wyświetleń na YouTubie.