Ukraina: Wiosna w Kijowie
Od wielu dni do sąsiedniej Mołdawii napływa coraz więcej ukraińskich uchodźców. Ten mały kraj między Rumunią a Ukrainą należał kiedyś do Związku Radzieckiego, a od 1991 roku jest niepodległy i jest coraz bardziej zorientowany na Unię Europejską.