ARTE ReportageUkraina: wojna informacyjna
W Ukrainie wojna toczy się również na froncie informacji. Jej symbolem było zniszczenie wieży telewizyjnej w Kijowie. W reportażu spotykamy się z ukraińskimi dziennikarzami i dziennikarkami, którzy obecnie działają we Lwowie. Walczą z dezinformacją i relacjonują, co dzieje się w kraju.