#Ukraine #notspeechless
Niemiecki aktywista na rzecz integracji i dostępności Raúl Krauthausen jest autorem, moderatorem i założycielem stowarzyszenia „Bohaterowie Społeczni”. Dziś wypowiada się przeciw wojnie w Ukrainie.