#Ukraine #notspeechless
Emilia Roig jest francuską politolożką, pisarką i aktywistką. Założyła i kieruje tam Centrum Sprawiedliwości Intersekcyjnej. Dziś wypowiada się przeciw wojnie w Ukrainie.