#Ukraine #notspeechless
Najnowsza powieść Sashy Filipenko opowiada o machinacjach rosyjskiego oligarchy. Białoruski pisarz urodził się w Mińsku i pisze po rosyjsku. Dziś wypowiada się przeciwko wojnie w Ukrainie.