#Ukraine #notspeechless
Gruzińska pianistka Dudana Masmanischwili, urodzona w Tbilisi, w dzieciństwie pobierała lekcje gry na fortepianie od swojej matki. Studiowała w Monachium, a teraz gra koncerty w najbardziej prestiżowych salach koncertowych na świecie.