#Ukraine #notspeechless
Rosyjski pisarz Dmitrij Głuchowski urodził się w Moskwie. Jego seria science-fiction „Metro” stała się bestsellerem. Powieści rozgrywają się w fikcyjnej, dystopijnej przyszłości w jego rodzinnym mieście.