ARTE ReportageRosjanie sprzeciwiający się wojnie
Podczas rosyjskich protestów przeciwko wojnie w Ukrainie aresztowano już tysiące osób. Ruch przeniósł się więc do sieci. W reportażu odwiedzamy redakcję „Nowoj Gaziety”, ostatniego w Rosji niezależnego dziennika. Spotykamy się też z aktywistami i celebrytkami, którzy z narażeniem życia sprzeciwiają się rosyjskiej agresji na Ukrainę.