Wojna w Ukrainie: obawy Finlandii
Stare widmo nawiedza Europę: strach przed Rosją. Wielu Finów zadaje sobie pytanie, czy Putin nie zaatakuje również innych państwo? Kraj ma ponad 1300-kilometrową granicę z Rosją i nie jest członkiem NATO.