Ukraina: uchodźcy na polskiej granicy
Do Polski przyjechało już ponad milion uchodźców z Ukrainy. Dworzec kolejowy w Przemyślu jest oficjalnym miejscem ich spotkań. Tutaj rozdawana jest woda, jedzenie, a nawet zabawki dla dzieci, w szoku po okrucieństwach wojny, których doświadczyły.