ARTE ReportageAfganistan: opór, który trwa
Kabul sprawia wrażenie wyczerpanego. Ucisk talibów trwa już tak długo. Natomiast w prowincji Panchir, która niestrudzenie się przeciwko nim buntuje, ludzie nie tracą nadziei na odzyskanie normalnego życia. Nasza ekipa reporterska spotkała się rodziną Massoud, która ucieleśnia ten opór.