Niewidzialni
Przybyło ich do Francji ponad 700 tysięcy. Pracują bez umowy, często na kilka etatów – na zmywaku, jako dostawcy, czy drobni handlarze. Jednak dla większości Paryżan i Paryżanek pozostają niewidzialni, ot nielegalni migranci. Niewidzialna jest także ich walka o przetrwanie, lepsze warunki życia, codzienne zmagania z administracją i nieuczciwymi pracodawcami.