Monty Python "A teraz coś z zupełnie innej beczki" (1971)
Ważna rola Beaty Tyszkiewicz. Główny bohater - Govert Miereveld (Senne Rouffaer) - tytułowy "Człowiek z ogoloną głową", jest nauczycielem w średnim wieku. Uczy w szkole dla młodych dziewcząt. Jego na pozór idylliczne życie rodzinne staje na głowie, gdy Govert zakochuje się w jednej ze swoich uczennic, pięknej Fran Veenman (Beata Tyszkiewicz). Ta zakazana namiętność pogrąża go w depresji.