Ukraina: Wiosna w Kijowie
Tigrajczycy są wrogami Afarów od 800 lat. Od tak dawna toczy się wojna domowa w Etiopii, która naznaczyła pokolenia żyjących tu ludzi. W reportażu odkrywamy walkę Afarów: instynkt przetrwania, solidarność w tragedii i pragnienie zemsty. Zarówno mężczyźni i kobiety, starsi i młodsi są gotowi na poświęcenia, by bronić swojego terytorium.