Otwarcie przekopu Mierzei Wiślanej
Wpłynięcie statkiem do Zatoki Wiślanej bez konieczności przekraczania wód terytorialnych Federacji Rosyjskiej jest teraz możliwe, dzięki otwarciu przekopu Mierzei Wiślanej. Był to jeden ze sztandarowych projektów PIS. Projekt u jednych budzi entuzjazm i nadzieje, u innych - wywołuje kontrowersje. Pojechaliśmy na miejsce, by zobaczyć go na własne oczy, a także porozmawiać z mieszkańcami i budowniczymi kanału.