Oczyma ukraińskich dziennikarzyZwierzęcy cyrk Darii
Artystka cyrkowa Daria nie wierzyła, że jeszcze kiedyś będzie rozśmieszać ludzi. Podczas rosyjskich ataków musiała walczyć o przeżycie zwierząt, z którymi występuje. Z pomocą mieszkańców Dniepra udało jej się ocalić wszystkie czworonogi i powrócić do cyrkowych sztuczek.