Oczyma ukraińskich dziennikarzyHołd ofiarom z Winnicy
Winnica została zmasakrowana. 14 lipca armia rosyjska uderzyła rakietami w centrum miasta. Zginęły 24 osoby, a około 100 zostało rannych. Wszystkie ofiary to cywile. Reportaż naszych ukraińskich kolegów i koleżanek.