Oczyma ukraińskich dziennikarzyPowrót jeńców z Azowstalu
Żołnierze z huty Azowstal w Mariupolu byli przetrzymywani przez kilka tygodni przez armię rosyjską. Zostali zwolnieni podczas wymiany jeńców. Dla wielu Ukraińców obrońcy Azowstalu stali się symbolem niezłomnego oporu przeciwko rosyjskiemu okupantowi. Reportaż ukraińskich dziennikarzy i dziennikarek.