Oczyma ukraińskich dziennikarzyProtezy dla matki i córki
Natalia z dziećmi i babcią stali w kolejce po herbatę na dworcu w Kramatorsku, gdy spadły na niego rosyjskie bomby. Babcia zginęła na miejscu, a Natalia i jej córka Jana straciły nogi. Protezy, które udało się dla nich zdobyć umożliwią powrót do względnej sprawności, ale szok po ataku zostanie z nimi na długo.