Oczyma ukraińskich dziennikarzyHistoria Kozaków ukraińskich
Sto lat temu Kozacy, przodkowie Ukraińców, walczyli pod Chołodnym Jarem z ówczesnymi władcami Rosji. Siły były nierówne, ale bohaterskie czyny Chołodnego Jaru stały się legendą w Ukrainie. Relacja ukraińskich reporterów Natalii Nahornej, Ihora Siry i Iryny Krylenko dla TSN 1+1.