Oczyma ukraińskich dziennikarzyTeatr dla przesiedlonych dzieci z Charkowa
W 2014 roku domy dziecka z Charkowa przyjęły wiele dzieci z Donbasu. Teraz, gdy wojska rosyjskie zbombardowały Charków, przeniesiono je ponownie, do ustronnego domu dziecka w górach. Te przemieszczenia wpływają na dobrostan psychiczny dzieci. Reportaż ukraińskiej dziennikarki Ałły Pasmanduche dla TSN 1 + 1.