Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Reportaż z placówek, w których przetrzymywani są rosyjscy jeńcy wojenni. W zachodniej Ukrainie w tym celu wykorzystano dawne ośrodki wypoczynkowe. Zatrzymani żołnierze zostaną osądzeni i ukarani za swoje czyny. Władze ukraińskie potwierdzają swoje zaangażowanie w przestrzeganie międzynarodowych standardów i dobre traktowanie więźniów. Reportaż.