Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Na północy Ukrainy wielu mężczyzn porzuciło pracę, by przyłączyć się do Ukraińskich Sił Zbrojnych. W okopach organizują się do obrony granicy przed siłami rosyjskimi i białoruskimi. Wśród nich są przedstawiciele wszystkich zawodów: od prawników do weterynarzy. Reportaż.