Oczyma ukraińskich dziennikarzyUkraina: studiować bezpiecznie
W Ukrainie uczelnie przygotowują się do rozpoczęcia roku akademickiego na jesieni. Chcą przyjąć jak najwięcej osób, nawet gdyby wiązało się to z koniecznością budowy nowych schronów. Nawet egzaminy wstępne zostały uproszczone. Pomimo tego wielu przyszłych studentów i studentek zastanawia się, czy nie lepiej będzie rozpocząć naukę za granicą.