Oczyma ukraińskich dziennikarzyTrzej przyjaciele z frontu
Charków. Dmytro, Roman i Witalij zostali towarzyszami broni. Dołączyli do Obrony Terytorialnej Ukrainy zaraz po wybuchu wojny. Każdy z nich w walce stracił nogę - dziś noszą protezy i nie mogą już brać udziału w walkach.