Oczyma ukraińskich dziennikarzy
W ubiegłym roku Ukraina zebrała rekordowe 105 mln ton zboża. Duża część tej produkcji przeznaczona jest na eksport. Ale od czasu rosyjskiej inwazji ukraińskie porty są sparaliżowane. Kraj szuka innych sposobów transportu swoich towarów.