Oczyma ukraińskich dziennikarzy
W Ukrainie wojna odebrała rodziców ponad 800 dzieciom. Kijów stara się uprościć procedury administracyjne, aby wszystkie mogły zostać adoptowane lub objęte opieką przez rodziny zastępcze. Reportaż naszych ukraińskich kolegów i koleżanek.